Akce

Balíček
„Koordinace svatby a foto“
již od

25 000 Kč

Více

Tereza a Peter, česko-anglický pár žijící se svou dcerou v Anglii, nás oslovili pár měsíců se svatbou. Svatbu plánovali na dálku, nicméně i vzhledem k velkému počtu zahraničních hostů potřebovali někoho, kdo ve svatební den zajistí, aby vše běželo, jak má. Svatební den se odehrál začátkem září na malebném Statku u Horkých na Kokořínsku. Propršelo takřka celý den a bylo jen něco málo přes deset stupňů, ale ani to nebylo překážkou ve skvělém dni. Aneb když máte kolem sebe své nejbližší, rodinu, přátele, co jíst a pít a zábavu, tak nevadí ani psí počasí. Děkujeme Tereze a Peterovi za důvěru, bavilo nás to s Vámi!

Reference od nevěsty:

Katka a Nina koordinovaly nas svatebni den. Svatbu jsme planovali a organizovali sami, ale Katka se rychle dokazala zorientovat ve vsech dodavatelich a poradila nam spoustu veci ohledne harmonogramu svatebniho dne. Jeji pristup byl vzdy maximalne profesionalni a jeji vystupovani velice prijemne. Manzel je z Velke Britanie a meli jsme spoustu zahranicnich hostu, ale Katka mluvi perfektne anglicky takze urcite muzu doporucit pro mezinarodni veselice:)
Svatebni den probehl bez problemu a to zejmena proto, ze pokud se nejake vyskytly, Katka a Nina je dokazaly rychle vyresit, aniz bychom si toho jakozto svatebcane vsimli. Byli jsme maximalne spokojeni, urcite muzu spolupraci se Svatbou s pribehem jen a jen doporucit! Mockrat Vam dekujeme a zdravime!

Co jsme pro Terezu a Petera zajišťovali?

  • Konzultace k harmonogramu svatebního dne
  • Supervize cateringu
  • Koordinace svatebního dne

Dodavatelé:

Poskytnuté služby: